یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مسابقات قرانی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق کشور از برگزاری بیست‌وچهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، اظهار کرد: بیست‌وچهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فعالیت‌های قرآنی دانست و ادامه داد: در این مسابقات ۲۰۰ نفر از بانوان شاغل، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در رشته‌های حفظ ۱ جزء تا حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن کریم به مدت ۲ روز از سوم تیرماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام عدیده به رقابت ۲۰۰ متسابق در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات با قضاوت آقای فاخر در بخش آقایان و قضاوت خانم افخمی، رشیدی و میرزایی در بخش بانوان انجام می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: برترین‌های این دوره از نهم تیرماه سال جاری به مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم مناطق شرق کشور راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha